Dizajnér využíva známe logá na tvorbu vtipných obrázkov
Dobré noviny
Dobré noviny

Dizajnér využíva známe logá na tvorbu vtipných obrázkov

Keď sa značky zdivočia - tak sa nazýva séria vtipných ilustrácií, ktoré sú zostavené z emblémov známych firiem.

Grafický dizajnér Salim Zerrouki oslobodzuje logá známych spoločností zo svojich strnulých póz a v sérii nazvanej When Brands Go Wild (Keď sa značky zdivočia) im vdychuje doslova nový život.

Využíva pritom iba správnu kombináciu emblémov, ktoré spolu tvoria vtipné obrázky. Zameriava sa predovšetkým na logá so zvieratami, ktoré určite dobre poznáte.

Už ste čítali?

Byt v úplnom centre Bratislavy vymenili za šťastie na dedine:…

Nie všetky pokrokové projekty začínajú výpoveďou v korporáte.…

Práca v banke ju už nenapĺňala, pustila sa do výroby ženských…

Práca v banke si vyžaduje biznis oblečenie. Dobre o tom vedela už počas vysokej…

Pre koronu prišiel o prácu, tak piekol veterníky pre záchranárov.…

Keď prišiel Matúšov kolega s nápadom piecť koláče…

Horský vodca Ján Kořínek: Ak sa stretnete zoči-voči medveďovi,…

Pre milovníkov prírody a turistov má jasný odkaz.

František prácu smetiara miluje: Nie je to voňavá robota, no…

Vnúčatám kúpil ako hračku smetiarske auto, aby im mohol ukázať,…

25 rokov predáva kapustu na Miletičke: Pochádzam z generácie,…

Ak ste pravidelnými návštevníkmi známej Miletičky, meno…

Slovák Marek pracuje pre Teslu: Tvrdú morálku v práci vydržíte,…

Marek Vančo pracuje v americkej centrále Tesly v tíme autopilota pre samojazdiace…

O slovenskú gymnazistku majú záujem na Oxforde. Od vedeckej…

Paulína na sebe pracovala nad rámec toho, čo vyžaduje škola. Drina sa…