Coca-Cola vyhlásila vojnu obezite
OMNIPUBLIC
OMNIPUBLIC

Coca-Cola vyhlásila vojnu obezite

Spoločnosť načrtne obchodné aktivity pre svoje výrobky, balenie, marketing.

Spoločnosť Coca-Cola vyhlásila štyri kroky pre podporu zdravších, šťastnejších a aktívnejších komunít. Tieto kroky, ktoré podnikla vo viac než 200 krajinách jej pôsobenia, predstavujú:

  1. ponúkanie nápojov s nízkym alebo nulovým obsahom kalórií na každom trhu,

  2. poskytovanie jasných informácií o výživnej hodnote, vrátane kalórií, na prednej strane všetkých balení,

  3. podpora pohybu ľudí prostredníctvom programov fyzickej aktivity v každej krajine jej pôsobenia,

  4. zodpovednú obchodnú činnosť bez zamerania reklamy na deti do 12 rokov na celom svete.

V dnešnej dobe je obezita zo zdravotného hľadiska najväčšou výzvou, ktorá ovplyvňuje takmer každú rodinu a komunitu na celom svete. Je to celosvetový problém spoločnosti, ktorý si vyžaduje, aby sme sa všetci spojili a pričinili sa o jeho riešenie,“ uviedol Muhtar Kent, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ spoločnosti Coca-Cola. „Rozhodli sme sa podieľať na riešení a úzko spolupracovať s našimi obchodnými partnermi, vládou aj ľuďmi. Dnešné vyhlásenie je ďalším krokom vpred na našej ceste, pričom máme dosah na každú krajinu, v ktorej pôsobíme.“

Muhtar Kent urobí globálne vyhlásenie pri príležitosti oslavy 127. výročia založenia spoločnosti Coca-Cola. Zároveň sa k nemu pripojí aj guvernér štátu Georgia Nathan Deal a starosta mesta Atlanta Kasim Reed, aby odštartovali sériu programov vytvorených na podporu pohybu občanov Georgie. Vyhlásenie v Georgii stavia na partnerstvách, ktoré spoločnosť nedávno uzatvorila v Chicagu, San Antoniu a ďalších mestách.

Spoločnosť Coca-Cola spravila už niekoľko dôležitých krokov, vrátane inovácie výrobkov a ich obalov alebo menších balení a uviedla na trh mini-plechovky v Spojených štátoch, Austrálii, Kanade, Kórei a Thajsku. Systém spoločnosti Coca-Cola v súčasnosti podporuje stovky programov zameraných na aktívny, zdravý život vo viac než 115 krajinách, ktoré majú dosah na milióny ľudí a informácie o kalóriách uvádza na predných stranách všetkých svojich nápojov na celom svete. Spoločnosť bude pokračovať a robiť ešte viac.

Spoločnosť sa okrem toho podujala verejne a aktívne zisťovať rozsah a dosah svojej snahy na stránke www.comingtogether.com. Digitálna platforma poskytuje podrobnejšie informácie o globálnych krokoch spoločnosti a pozýva ľudí, aby zistili viac o tom, čo spoločnosť robí, zaznamenávali si jej postup, uverejňovali názory a vymieňali si nápady o tom, ako môžeme spoločne propagovať výber, vyváženie energie a pohyb.

Spoločnosť Coca-Cola v súčasnosti predáva nealkoholické nápoje takmer všetkých kategórií – od perlivých nápojov po vodu, upravené a ochutené vody, čaje, kávu, džúsy a nektáre, iónové nápoje a energetické nápoje. Široké portfólio zahŕňa takmer 800 nízkokalorických a nekalorických nápojov, čo predstavuje 25 % celkového sortimentu. Spoločnosť chce naďalej pokračovať v inováciách z hľadiska kontrolovaného objemu jednotlivých balení, ako aj nových, prírodných sladidiel s nulovou hodnotou kalórií ako je stévia, pretože verí, že výber môže byť zameraný na rôzne chute, ako aj tvary a objemy.

O spoločnosti Coca-Cola

Spoločnosť Coca-Cola (kótovaná na Newyorskej burze cenných papierov ako KO) je najväčším výrobcom nápojov na svete a osviežuje zákazníkov takmer 500 značkami perlivých a neperlivých nápojov. Spolu so značkou Coca-Cola, ktorá je uznávaná ako najcennejšia značka sveta, patrí do portfólia spoločnosti šestnásť značiek s hodnotou rádovo miliárd dolárov. Sú to napríklad značky Coca-Cola light, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, vitaminwater, Powerade, Cappy alebo illy issimo. Coca-Cola je v celosvetovom meradle najväčším dodávateľom perlivých nápojov, džúsov, džúsových nápojov a čajov a káv na okamžitú spotrebu. Prostredníctvom najväčšieho nápojového distribučného systému na svete si spotrebitelia vo viac než 200 štátoch vychutnávajú nápoje spoločnosti v množstve prevyšujúcom 1,8 miliardy porcií denne. Spoločnosť Coca-Cola sa trvalo angažuje v budovaní udržateľných spoločenstiev a zameriava sa na iniciatívy, ktoré chránia životné prostredie a šetrí prírodné zdroje, podporuje aktívny a zdravý život, vytvára bezpečné a otvorené pracovné prostredie pre svojich zamestnancov a podporuje hospodársky rozvoj v spoločenstvách, kde pôsobí. Spoločne s výrobnými a distribučnými partnermi patrí spoločnosť Coca-Cola s viac než 700 000 zamestnancami systému medzi desať najväčších zamestnávateľov sveta. Ďalšie informácie nájdete na webovej stránke www.thecoca-colacompany.com, na Twitteri na adrese twitter.com/CocaColaCo alebo na blogu Coca-Cola Unbottled na adrese www.coca-colablog.com.

Už ste čítali?

Čakáte pred Vianocami niečo príjemné v poštovej schránke? Máme…

Slovenské média obletela správa o odvážnom kroku siete supermarketov.…

Všeobecná lekárka Etela Janeková nezavrela ambulanciu ani na…

MUDr. Etela Janeková, PhD. od začiatku pandémie nezavrela svoju ambulanciu ani…

Východniarov lieči tento usmievavý lekár z Kene: Ľudia sú tu…

Kipchanga Chemwotei Sakong pre známych jednoducho Kip. O Slovensku dlho nič nevedel.…

Pavol Croft je slovenský Indiana Jones. Nechcelo sa mu stáť…

K histórii a umeniu mal Pavol Croft vždy blízko. Preto si ich vybral…

Byt v úplnom centre Bratislavy vymenili za šťastie na dedine:…

Nie všetky pokrokové projekty začínajú výpoveďou v korporáte.…

Práca v banke ju už nenapĺňala, pustila sa do výroby ženských…

Práca v banke si vyžaduje biznis oblečenie. Dobre o tom vedela už počas vysokej…

Pre koronu prišiel o prácu, tak piekol veterníky pre záchranárov.…

Keď prišiel Matúšov kolega s nápadom piecť koláče…

Horský vodca Ján Kořínek: Ak sa stretnete zoči-voči medveďovi,…

Pre milovníkov prírody a turistov má jasný odkaz.