Ako sa dá spropagovať univerzita? Ostravská škola to urobila naozaj originálne
Technická univerzita Ostrava prišla na skutočne originálny spôsob, ako svoju školu spropagovať a prilákať na ňu nových študentov.

OSTRAVA 27. januára - Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava (VŠB-TUO) prišla na veľmi dobrý spôsob, ako svoju školu spropagovať a osloviť nových študentov. V spolupráci so známymi osobnosťami českého šoubiznisu vytvorila vtipné video, ktoré sa rýchlo šíri medzi českými aj slovenskými užívateľmi internetu.
Vo videoklipe vystupuje spolu so študentmi ostravský herec Michal Kavalčík, ktorý v ňom stvárňuje postavu docenta Vlákna. Spoločne s ním k videu naspievala pieseň Hej Lamo! finalistka prvého ročníka Česko Slovenskej SuperStar Markéta Konvičková, ktorá na ekonomickej fakulte VŠB-TUO dokonca študuje.
Úlohou veselého klipu je predstaviť ostravskú univerzitu ako modernú školu, na ktorej sa nevyučujú iba banícke odbory. Zároveň má poukázať na úspechy, ktoré škola dosiahla a tiež na projekty a vynálezy, ktoré sa jej študentom podarilo vytvoriť.
Promo video sa teraz v radoch českých, ale aj slovenských študentov teší pomerne veľkej popularite. Na stránke YouTube si ho už v priebehu prvých dní pozrelo viac ako 120 000 užívateľov, ktorí ho hodnotia väčšinou pozitívne.
Vysoká škola báňská dúfa, že aj takýmto spôsobom sa jej podarí prilákať do svojich lavíc nových, šikovných a ambicióznych študentov.